اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی تبریز

تاریخ : دوشنبه 12 دي 1401
کد 73

در اتاق تبریز؛

نیازمندی های آموزشی واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری آذربایجان شرقی احصاء شد

نیازمندی های آموزشی واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری آذربایجان شرقی در جلسه ای مشترک با واحد آموزش اتاق بازرگانی تبریز احصاء شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، نشست مشترک مدیران آموزش و منابع انسانی واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری آذربایجان شرقی با واحد آموزش اتاق بازرگانی تبریز برگزار شده و طی این جلسه، نیازمندی آموزشی این واحدها احصاء شد.  

علیرضا پورسلطانی، مسئول واحد آموزش اتاق بازرگانی تبریز در این نشست، هدف از تشکیل این جلسه را نیازسنجی آموزش واحدهای استان دانسته و گفت: در صورتی که برنامه های آموزش سال آینده اتاق بازرگانی تبریز منطبق بر نیازهای آموزشی واحدهای تولیدی و صنعتی باشد، قطعا شاهد نتیجه‌گیری بهتری از این دوره ها خواهیم بود.

وی، توانمندسازی نیروی کار واحدهای تولیدی و صنعتی استان را مهم ترین هدف دوره های آموزشی اتاق تبریز دانسته و گفت: در طول شش ماهه نخست سال جاری، شاهد برگزاری دوره های آموزشی به میزان 300 هزار نفر- ساعت بودیم که خوشبختانه بازخورد خوبی نیز از این دوره‌ها دریافت کرده ایم.

پورسلطانی ادامه داد: برنامه آموزشی سال 1402 در اتاق تبریز در حال تدوین است که قطعا از نیازمندی های آموزشی عنوان شده واحدها در تدوین این برنامه، بهره لازم را خواهیم برد.

در این جلسه، مدیران آموزش و منابع انسانی واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری آذربایجان شرقی نیز به بیان نظرات خود پیرامون دوره های آموزشی برگزار شده توسط اتاق پرداختند.

لزوم تبیین و آموزش صحیح قوانین مالیاتی، گمرکی، تامین اجتماعی و کار، اعزام اکیپ های متخصص به واحدها به منظور نیازسنجی آموزشی، سطوح بندی دوره های آموزشی، بهره گیری از اساتید مجرب در کنار اساتید دانشگاهی، برگزاری دوره های توانمندسازی مدیران، احصاء ویژه نیازهای آموزشی با کمک انجمن های تخصصی اقتصادی و بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

همچنین در این جلسه، نماینده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاه های اقتصادی، توضیحاتی در خصوص این مسابقات ارائه داد.
 



  • واحد ارجاع دهنده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز